Sunday 24 December 2017

Binary alternativ beast


Först och främst Låt mig presentera mig själv för dig. Mitt namn är Alex. Jag är en näringsidkare och mjukvaruutvecklare. För några år sedan hittade jag ett lukrativt sätt att tjäna pengar från mitt hem. Jag introducerades i världen av binär optionshandel. Först och främst var det som en hobby mot mig. Jag sprang ett mjukvaruutvecklingsföretag och min huvudsakliga inkomstkälla var från order som jag fick för att koda olika typer av programvara som inte var ansluten till finansmarknaderna på något sätt. Senast började jag lära mig världen av finansmarknadshandel och hitta binära alternativ som det enklaste och mest praktiska sättet att handla. Efter ett stort antal sömnlösa nätter lyckades jag äntligen hitta ett sätt att analysera marknaden som fungerade för mig som jag ville. Jag var glad att hitta något som fungerade men jag mötte också ett problem. Vid handel var mina diagram ofta vanliga med många indikatorer. Om du redan försökt handel, är jag säker på att du förstår mig hur det känns när du behöver titta på ett dussin indikatorer på dina diagram. Egentligen är det inte dåligt när du har många indikatorer. Problemet är hur du tolkar vad de visar för dig. Vanligtvis är det inte en lätt uppgift, eftersom indikatorerna ofta leder till förvirring och inte till rätt beslut. Sedan arbetade jag mer för att välja handelsmetod och indikatorer som gav mig bästa resultat. Jag säger inte om stora vinnare över natten. Jag berättar om konsekventa långsiktiga resultat. Detta är faktiskt vad jag behövde. Jag förstod klart att riktiga pengar gjordes steg för steg i en lugn takt och inte med framgång över natten. Tro mig, det här är sanning som togs med dig redan av en framgångsrik näringsidkare. Vid handel måste du vara disciplinerad och dedikerad till din handelsmetod. Och för att vara tillägnad något, borde du känna dig bekväm när du arbetar med den. Jag föredrar alltid att göra saker enkelt. Jag förstod om jag inte behövde använda en massa indikatorer, det skulle vara lättare att handla, först och främst psykologiskt. Lyckligtvis var jag en programmerare och inte bara en näringsidkare. Så jag bestämde mig för att sätta min strategi och indikatorer i en mjukvara som skulle ge mig tydliga signaler. Jag ville inte sitta framför diagrammen och tittade på ett dussin indikatorer för att inte missa posten. Irsquove sätter i kod min bästa kunskap och bästa handelsindikatorer inklusive de som jag designade speciellt för min egen handel och aldrig gjort dem tillgängliga för allmänt bruk. Förresten har du någonsin tänkt på hur en bra strategi ska se ut som jag menar vad som egentligen är en bra strategi för dig Vad betyder det att ha en bra och pålitlig handelsmetod Varje person kan ha sin egen förståelse av frågan men jag är säker på att det kommer att finnas en sak som är gemensam i alla svar. Binära alternativ handlare söker en tillförlitlig strategi som konsekvent kommer att öka sina medel. Tro mig om du letar efter en strategi som kommer att vinna alla dina affärer, förmodligen hittar du aldrig en. Det finns så många saker som påverkar marknadsbeteendet så att även en mycket begåvad näringsidkare eller superprogramvara helt enkelt inte kan förutsäga dem alla. Du borde sluta jaga efter en strategi som bara får dig att vinna vinnande affärer. Detta är en väg till ingenstans. Dessutom kan du ofta möta marknadsförare på nätet som erbjuder dig 90 vinstfrekvens när du säljer sina handelssystem. Tror det inte. Eller jag vill hellre säga att du borde förstå sådana påståenden på ett annorlunda sätt. Du ser ibland att du kan ha ens 100 vinnare på en dag men du kan förlora hela dagen. Så kommer ett sådant system hjälpa dig att jag tror nej. Vad du behöver är stabila resultat. Du behöver inte ha 100 eller 90 vinstfrekvens för att kunna leva binära alternativ för handel. Egentligen behöver allt du behöver på lång sikt stabila resultat av 70-80 vinstfrekvens. Detta är faktiskt ett mycket bra förhållande som gör att du kan göra konsekvent vinst månad för månad och år för år. De flesta bra system där ute kommer att ge dig 60 vinstfrekvens som inte räcker för att få konsekvent avkastning. Thatrsquos varför brukar handelsmän använda riskiva tekniker som Martingale när de måste dubbla eller tredubbla sin första insats efter en förlust för att återhämta de förlusterna. Detta är för farligt och inte ett bra sätt att handla om du vill stanna kvar i denna verksamhet under lång tid. Dessutom gör nästan varje system där ute arbetet med flera indikatorer samtidigt, ibland är diagrammen överbelastade med indikatorer så att du kan se till att du ens ser ljusen tydligt. Såsom nämnts ovan leder sådana saker till förvirring och minskar din vinnhastighet och påverkar handeln på ett negativt sätt. Med min programvara kan du ha en stabil långsiktig vinstfrekvens på 70-80 vinstfrekvens i binär optionshandel. Så det här är vad du behöver för att få en kant över din binära alternativmäklare. Jag nämnde medvetet ordet ldquolong-termrdquo flera gånger. Du ser mycket ofta när folk ser en annons som ldquo90 exakta binära alternativ systemrdquo, de vill vanligtvis prova det. Egentligen hittade jag de flesta nybörjare handlar alltid på en så hög vinstnivå. Jag vill bara berätta lite enkel men ändå väldigt viktig sanning om alla sådana ldquosuper trading systemsrdquo eller ldquohighly precise indicatorsrdquo de annonser som du kan se på internet. När du testar något system, min eller någon annanersquos, måste du alltid förstå hur verklig noggrannhet mäts. Du måste handla minst 100 affärer för att se en riktig noggrannhet i handelssystemet. Vid utformningen av min metod testade jag också den noggrant justera och perfekta den. Thatrsquos varför jag alltid säger långsiktiga resultat är det som verkligen är viktigt. Endast långsiktiga resultat kan ge dig välstånd i ditt liv. Endast långsiktiga resultat kan förvandla dig från en nybörjare till en professionell investerare. Och här är varför jag inte ger och kommer aldrig ge dig några löften om mycket höga vinstpriser eller garantier för framgång över natten eftersom jag inte vill säga vanligt marknadsföringsfluff här. Mitt mål är att visa dig hur verkligen sakerna händer i den här verksamheten. Jag har provat många strategier tillgängliga för köp eller gratis på internet. De flesta av dem gav mig inte mer än 50-55 vinstfrekvens. Hej, itrsquos som en flip av ett mynt. Det fanns system som fungerade ännu värre som inte alls kan användas i handeln. Itrsquos mycket viktigt att förstå hur marknaden fungerar, hur priset fungerar. Det finns tusentals olika indikatorer men vi kan använda dem alla, rätt självklart kan vi göra det. Om du vill skapa en riktigt bra arbetsstrategi borde du förstå marknaden, dess starka och svaga punkter. Du bör försöka förstå principerna om hundratals olika indikatorer och välja endast de som representerar marketrsquos beteende i mest sann grad. Eller du kan designa din egen om det behövs för att fylla i de saknade delarna av strategin. När indikatorerna användes var jag aldrig helt nöjd med hur indikatorerna visade mig whatrsquos som händer på marknaden. Så jag bestämde mig för att göra några förändringar i vissa indikatorer och utforma mina egna som som ett resultat blev en del av min fulla metod. Efter att ha testat ett stort antal indikatorer och strategier gjorde jag min strategi att utvecklas och att det var hur Binär Options Beast föddes. Som jag sa tidigare finns det tusentals olika strategier på marknaden och vanligtvis är de flesta av dem för komplicerade att tillämpa. Vissa handlare tror att om de har många indikatorer på sina kartor skulle de kunna ta bättre affärer. Det är inte sant. Verkligheten är annorlunda Faktum är att de mer indikatorer du har på ditt diagram desto svårare kommer det att vara att handla. Varför Det leder till förvirring. Det blir svårare att se den verkliga bilden av marknaden eftersom indikatorerna kommer att ge dig olika marknadsinformation som leder dig till förvirring. I mitt handelssystem kommer dina kartor att vara tydliga och enkla och signalerna är lätta att följa. Glöm ropiga kartor Glöm inte dussintals indikatorer på diagrammen Glöm komplexa saker När du använder mitt system kommer du att njuta av enkelheten som den ger. Programvaran du just har sett i videon är huvudmodulen i mitt binära optionsdjurssystem. Egentligen kommer du att få mycket mer än det. För att göra systemet verkligt universellt vilket kan fungera med ett stort antal utgångstider och handelsinstrument, programmerade jag ytterligare moduler som kan användas som separata system eller som verktyg för ytterligare bekräftelse av signaler. Som exempel vill jag visa dig hur en av mina extra moduler ser ut. Titta på bilderna nedan. Bilden ovan visar en speciell informationspanel som Ive är avsedd att använda med Binary Options Beast-huvudmodul eller som en separat singels programvara som kan ge signaler för ett stort antal utgångstider. Denna mjukvara visar inte bara viktig information om aktuell marknadssituation utan ger dig också signaler som du kan välja att få till din e-post eller telefon. Jag lär mig hur man arbetar med programvaran i handelshandboken som du kommer att få med din kopia av programvaran. Du gillar enkla anvisningar vilka pilbaserade indikatorer ger bra, jag har något speciellt för dig. Titta på skärmbilden ovan. Du kan se ett unikt verktyg i mitt system som ger dig enkel att använda pilbaserade signaler. PILAR REPARERAR ALDRIG Indikatorn mäter styrkan av nuvarande prisbeteende och kan därmed användas framgångsrikt som i trend och på platt marknad också. Jag tar helt enkelt två ljusutgångar i genomsnitt när du använder pilar. Kolla nu på skärmbilden ovan. Det här är den pilindikatorn men används i kombination med ett mycket unikt verktyg i mitt system som heter Beast Price Filter. Detta är en speciell prisfilterindikator som kan användas med vilken tidsram som helst. Du kan öka ditt vinstförhållande om du använder det som ett filter för pilar. Jag tycker alltid om att använda den eftersom filterindikatorn är mycket noggrann och det reparerar jag inte medvetet att du visat ett M1-diagram eftersom kombinationen av pilsignalerna och prisindikatorindikatorn ger bra 60 sekunders signaler. Som du kan se min strategi ger dig möjlighet att handla den stora variationen av alternativtidstider. Det spelar ingen roll vilken typ av näringsidkare du är. Det spelar ingen roll om du föredrar kortsiktig eller långsiktig handel ndash mitt system hjälper dig med alla dina uppgifter. Utgångsintervallet är från 60 sekunder upp till det dagliga utgåvan. Detta är utbudet 99 av handlare använder. Faktum är att du kan försöka handla ännu längre, men det är inte nödvändigt att göra det eftersom det kommer att finnas väldigt få signaler på så långa avstånd om ditt utgångsdatum är mer än en dag. Dessutom varför väntar så länge om du kan tjäna pengar inom en dag, flera timmar eller bara minuter. Du kan handla alla finansiella instrument, det vill säga valuta, metaller, index eller aktier. Och kom ihåg att alla mina indikatorer kan ge dig alla slags signalvarningar som förenklar din handel kraftigt. När du har en signal, kommer de att varna dig med ljud, popup-meddelandefönster, email till din inkorg och även skicka ett SMS till din telefon. Titta bara på resultaten du kan uppnå med mina systemTop 10 binära alternativmäklare. Förteckning över bästa handel Mäklare Webbplatser Nedan hittar du lista över de 10 bästa binary optionsmäklarna, för att säkerställa att du hittar en som passar dina exakta behov, hittar du listade sina tillgängliga marknader, minsta och maximala handelsgränser plus minsta insättningsbelopp du kan göra till varje respektive webbplats. Vi har också fått fördjupade recensioner på flera av våra utvalda Binary Options Brokers, så snälla ta en titt på vår hemsida. Vill du lära dig hur man handlar binära alternativ. eller letar efter hur binär alternativ handel fungerar. Följ sedan länken ovan för att hitta svaren på de frågor du kan ha. Bästa binära alternativmäklare TopOption 8211 På TopOption kan du handla binära alternativ från så lite som 5,00 medan den maximala enskilda binära optionsgränsen vid TopOption varierar i värde. Du kan maximera vinst på 85 hos TopOption. Det minsta insättningsbeloppet du kan göra för ditt konto är 100,00 TopOption Binära Marknader: Storbritannien Markets 8211 International Markets 8211 European Markets 8211 Asia Markets EZTrader 8211 De minsta binära optionerna som du kan placera på EZTrader är från bara 25.00 och den maximala enskilda handelsgränsen vid EZTrader är 3000.00. Den maximala procentuella vinsten du kan förvänta dig att göra hos EZTrader är en stor 95. Minsta belopp som du kan betala på EZTrader är 200,00. EZTrader Binära Optionsmarknader: UK Markets 8211 International Markets 8211 European Markets 8211 Asien Markets Utvalda Binära Options Brokers 24Option 8211 Vid 24Option kan du handla binära alternativ från så lite som 24.00 medan den maximala enkla binära optionshandelsgränsen vid 24Option är 5000.00. Du kan göra en maximal vinst på 89 vid 24Option. Det minsta insättningsbeloppet du kan göra i ditt konto är 250,00 24Option Binary Markets: Storbritannien Markets 8211 International Markets 8211 European Markets 8211 Asien Markets Magnum Options 8211 De Minsta Binära Alternativhandlarna du kan placera hos Magnum Alternativen är från bara 5,00 och den maximala enskilda handeln gränsen vid Magnum Options är 5000.00. Den maximala procentuella vinsten du kan förvänta dig att göra hos Magnum Options är 85 och det minsta belopp du kan betala hos Magnum Options är 200,00. Magnum Options Markets: Storbritannien Markets 8211 International Markets 8211 European Markets 8211 Asien Markets Rekommenderad Binär Alternativ Broker Banc De Binary 8211 På Banc De Binary kan du handla binära alternativ från så lite som 1,00 medan den maximala enkla binära optionsgränsen vid Banc De Binary är 3000,00. Du kan göra en maximal vinst på 91 på Banc De Binary. Det minsta insättningsbeloppet du kan göra i ditt konto är 250,00 Banc De Binära Marknader: Storbritannien Markets 8211 International Markets 8211 European Markets 8211 Asien Markets High Trading Limit Binär Options Broker uBinary 8211 De Minsta Binära Alternativhandlarna du kan placera vid uBinary är från bara 20.00 och den maximala enskilda handelsgränsen vid uBinary är 5000,00. Den maximala procentuella vinsten du kan förvänta dig att göra hos uBinary är 85 och det lägsta beloppet du kan betala vid uBinary är 100,00. uBinary Markets: Storbritannien Markets 8211 International Markets 8211 European Markets 8211 Asien Marknader Variable Purchase Limits Binär Options Broker Any Option 8211 Vid valfri Alternativ kan du handla binära alternativ från för variabla mängder medan den maximala enkla Binary Option-handelsgränsen vid valfri Alternativ också varierar. Du kan maximera vinst på 80 vid valfritt val. Det minsta insättningsbeloppet du kan göra i ditt konto är 200,00. Eventuella alternativ Binära marknader: Brittiska marknader 8211 Internationella marknader 8211 europeiska marknader 8211 Asien Marknader Låg köpgräns Binära optioner Mäklare TradeRush 8211 De minsta binära optionerna som du kan placera på TradeRush är från bara 10.00 och den maximala enskilda handelsgränsen vid TradeRush är 5000,00. Den maximala procentuella vinsten du kan förvänta dig att göra på TradeRush är 81 och det lägsta beloppet du kan betala på TradeRush är 200,00. TradeRush Markets: Storbritannien Markets 8211 International Markets 8211 European Markets 8211 Asien Marknader Banc de Swiss 8211 De minsta binära optionerna som du kan placera på Banc de Swiss är från bara 25.00 och den maximala enskilda handelsgränsen vid Banc de Swiss är 1500.00. Den maximala procentuella vinsten du kan förvänta dig att göra hos Banc de Swiss är 75 och det lägsta beloppet du kan betala på Banc de Swiss är 100,00. Banc de Swiss Markets: Storbritannien Markets 8211 International Markets 8211 European Markets 8211 Asien Markets TradeQuicker 8211 På TradeQuicker kan du handla Binary Options från så lite som 25.00 medan den maximala enkla Binary Option-handelsgränsen vid TradeQuicker är 2500.00. Du kan maximera vinst på 88 hos TradeQuicker. Det minsta insättningsbeloppet du kan göra i ditt konto är 300,00 TradeQuicker Binary Markets: Storbritannien Markets 8211 International Markets 8211 European Markets 8211 Asien MarketsBinary Alternativ Beast Kundrecensioner Binär Option Beast Reviews Observera att all information som tillhandahålls av binära alternativ som suger är baserad på vår erfarenhet och betyder inte att förolämpa eller anklaga någon mäklare med olagliga frågor. Orden Suck, Scam, etc bygger på det faktum att dessa artiklar är skrivna i satirisk och överdriven form och därför ibland urkopplad från verkligheten. All information bör revideras noga av läsarna och bedömas privat av varje person. 100 frågor. 1,012 sekunder. Bonus upp till: 100In-Depth Review Premier handelsmiljö som alla kan utnyttja för att handla binära alternativ på ett enkelt och smart sätt så här är hur Beast Options beskrivs. Denna handelsplattform erbjuder bra handelsegenskaper tillsammans med ett stort urval av handels tillgångar, samtidigt som det tillhandahåller säkra betalningsmetoder, varav Bitcoin ingår. BeastOptions drivs av TradoLogic, som är en binär optionsleverantör licensierad på Cypern. Detta ger mäklaren befogenhet att juridiskt fungera och fullt ut ge de binära alternativhandelstjänsterna till en bredare marknad. Bitcoin Games Jämfört med andra webbplatser av sitt slag erbjuder Beast Options en rad olika handelsfunktioner, nämligen Digital, Touch, Range och 60 Seconds. Var och en av dessa ger tydliga höjdpunkter som passar binärspelarnas handelsstil. Dessutom kommer tillgångsindex aldrig att vara ett problem eftersom det har en av de största omsättningsbara tillgångsvalen med över 150 tillgångar tillgängliga under Aktier, Valutor, Råvaror och Index. Med de binära alternativen Beast Options erbjuder kommer handlare att njuta av frihet och flexibilitet. Programvaruegenskaper och grafik Beast Options körs på tekniken från TradoLogic. När de kommer in på webbplatsen välkomnas de med binär handelsrelaterad information, såsom live rapporter från de senaste ledande företagen. Det erbjuder också det enklaste och mest professionella sättet att handla Bitcoin binära alternativ. Gränssnittet är smidigt och kontrollknapparna är raka, vilket gör det möjligt för alla att investera och dra nytta av sina affärer på bara kort tid. Handelsplattformen är också användarvänlig och levereras med rätt antal funktioner och verktyg. Eftersom Beast Options inte fungerar fullt ut under Bitcoins-tekniken kan Bitcoin-spelarna hitta sin registreringsprocess motsägelsefull för cryptocurrencys efterlevnad av anonymitet. Men efter att ha licensierats fullt ut är den här webbplatsstrukturen bland de få som har de mest stabila säkerhetsprotokollen i branschen. För att kunna njuta av de otaliga möjligheterna som denna handelswebbplats har, måste spelarna registrera sig för ett konto som tar inte längre än en minut. Återköp och Deponering Annat än Visa, Mastercard och NETELLER accepteras Bitcoin som betalningsmetod. Registrerade Bitcoin-spelare kan skicka sina Bitcoin-medel till platsens plånbokadress som tillhandahålls vid inledande av en insättning. Det är viktigt att en befintlig e-postadress används vid registrering eftersom den kommer att användas av systemet för att spåra insättningen. När allt är klart kommer spelarna att få ett mail som bekräftar att deras medel redan är tillgängliga för handel. Inlåning görs på bara 30 minuter 247 dagar i veckan. För Bitcoin-uttag täcker Beast Options BTC-fiat-omvandlingsprocessen, eftersom systemet inte kan skingra Bitcoin till sina användare. Men med tanke på möjligheterna att Bitcoin-användare kan utnyttja webbplatsen som en bekvämare Bitcoin-utbyte, har plattformen begränsade Bitcoin-uttag till en gång i veckan. Bonusser och erbjudanden Beast Options ger sina nya handlare en 30 välkomstbonus som ger bonusbelopp på upp till 1 500 vid den första insättningen på minst 500. Denna binära mäklare erbjuder även kampanjer, så registrerade handlare bör hålla koll på sådana erbjudanden. Handlare i mitten av tekniska svårigheter eller bara försöker klargöra sina förfrågningar kan alltid nå Beast Options kundsupport avdelning via ett mail. Tyvärr är dess live chat support inaktiverat som att skriva denna recension. Kontaktuppgifter

No comments:

Post a Comment