Tuesday 7 November 2017

Avancerad forex handelstaktik vs strategi


Avancerade strategier Inskickad av Edward Revy den 28 januari 2007 - 08:11. Tillsammans med Forex komplexa handelsstrategier förväntas denna sida gradvis avslöja våra så kallade Forex Advanced Trading Strategies. Dessa strategier kommer att ha en stark bakgrund, ljudteoretisk bas och representerar kända för oss handelsmetoder och regler som används av erfarna Forex-handlare. Vi kommer också att dela handelsstrategier som vi använder i vår Forex Trading Practice. Glöm inte att läsa vår ansvarsfriskrivningspolicy. Kom också ihåg att någon handel innebär risker och det finns inget handelssystem som är immun mot förluster. Din erfarenhet kan lätt börja med en förlorad handel, så innan du ger upp ett system, se till att du har testat det bra. Din disciplin är och kommer alltid att vara nyckeln till framgång. Följ reglerna strikt, om de ändras, skriv ned dessa ändringar och ändras inte när du handlar. Det är lovat att vara en bra upplevelse Men det kommer inga mirakel att bli. Dessa strategier kommer inte att vara revolutionerande Forex-strategier av alla tider eller några Holy Grail-system för att få dig miljoner, åtminstone kan vi inte lova det. Det vi kan lova är att det kommer att finnas många saker att lära och idéer att prova. För att uppnå detta kommer vi att göra vårt bästa. Edward Revy och mina bästa Forexstrategier. Team Advanced Forex Strategies: Aktiva handlare Poll - dela med dig av din live-upplevelse eller läs vad andra har att säga. Du kan hjälpa tusentals förbättra sin handel Copyright 2007 mdash 2016 Forex-strategier-avslöjade Avancerad strategi 10 (Trend Line Trading Strategy) Inskickad av Edward Revy den 4 oktober 2008 - 08:30. Ett riktigt bra arbete har gjorts av Myronn. Författaren till den nuvarande Trend Line Trading Strategy. Stödmotståndshandel, trendlinjehandel, kontroll av högre tidsramar, pengarhantering mdash strategin har en konkretliknande teoribas och en enkel implementering mdash en vinnande kombination som placerar den i kategorin avancerade strategier. Kom ihåg att din feedback, kommentarer och förslag alltid är i stor efterfrågan Först av allt är den här webbplatsen fantastisk. Edward, du är en bra man. Jag har demonstrerat en enkel handelsstrategi för en vecka (29 september-3 oktober 2008) och uppnådde nästan 200 avkastningar på en vecka med 5000 konto och jag skulle vilja dela det och det skulle vara bra att ha många som är inblandade i testa denna strategi ut. Jag kallar detta en trendstrategi för trendlinjen och den bygger på: Att följa trenden. Hörde förstärkare läste att innan en miljon gånger Lol jag kan inte skylla på dig. Men kanske du kan lära dig något extra här. Gör dig själv en tjänst och kolla på ett diagram och se om du kan identifiera en trend. Finns det en huvudsaklig etablerad trend Det är viktigt att du identifierar den viktigaste trendförstärkaren en gång som identifierats, dina handelsbeslut baseras i riktning mot huvudtrenden. Det finns undantag där du kan gå emot huvudtrenden, men jag kommer inte att beröra det här. KISS HÅLLER DET ENKELT FÖRSTÄMMARE. TIMEFRAMER: Tidsramar som är lämpliga för dessa strategier är dagliga, 4h, 1h, 30mins. INDIKATOR: Jag använder endast 1 Metatrader4 indikator som heter Swing ZZ (zz för zigzag). Det är fritt tillgängligt på nätet, bara google det och du kan ladda ner det. Tack vare programmeraren som skrev den. Denna indikator är till hjälp, helt enkelt för att du kan identifiera tidigare svänghöjder och låga som fungerar som motståndsförstärkningsnivåer och jag tycker att det är ett praktiskt verktyg att använda i denna strategi. SwingZZ. mq4 Så vi kan komma igång ska vi kalla den här trendlinjehandelsstrategin eftersom det handlar om att dra trendlinjer med svänghöjder och nedgångar i Swing ZZ-indikatorn. KORT INGEN REGLER: (a) titta på tidsramen du vill använda och identifiera huvudtrenden. Få den stora bilden först, det är väldigt viktigt. För mig, när jag vill handla på timmarschemat, kontrollerar jag först det dagliga diagrammet och tycker också om att se vad som händer i 4-timmarsdiagrammet för att se om jag kan upptäcka en uppenbar trend eller kanal eller trängsel som händer i det dagliga och 4hour-diagrammen. Jag stannar ut om det finns trängsel tills kollisionen uppstår och en trend upprättas. Jag ritar trendlinjer i det dagliga eller på 4rhlydiagrammet och byter sedan till 1 timmars tidsram. Jag identifierar trender i timmen och ritar trendlinje (r) också. (b) Jag lägger en försäljningsstopporder, minst 5pips under LOWEN av ljuset som berör eller skär av trendlinjen. Trendlinjen kan vara den dagliga, 4-timmars eller 1-timmars trendlinjen. Du måste placera din beställning när det stearinljuset stängs. Varför 5 pips jag inte vet, 5 verkar som ett bra tal för mig Jag har fem fingrar på varje arm och på liknande sätt för benen, så 5 är ett nummer jag föddes med Put 10 pips om du vill. Observera att du måste vänta på att priset ska närma sig en trendlinje eller mycket nära trendlinjen innan du placerar din försäljningsstopporder. (c) Jag föredrar att placera min stoppavbrott minst 5 pips ovanför den senaste svänghöjden. Du bör ställa in din stoppförlust enligt dina penninghanteringsberäkningar och risk tolerans. (d) Jag satte mitt vinstmål precis INGEN för tidigare sväng låg. (e) Handelsförvaltning: När handel flyttar till min tjänst flyttar jag min stoppförlust till minst 5 pips över varje nedre efterföljande topp (lägre svänghöjder). Långa inskrivningsregler: Gör precis det motsatta av korta inmatningar. (1) Ställ in din köpstopporder 5 pips över ljusets höga som skär trendlinjen när stearinljuset stängs. (2) Jag satte min stoppförlust strax under den senaste låga. (3) Jag placerar mitt vinstmål INOM nivån på föregående höga. (4) När handeln flyttar till min tjänst flyttar jag stoppförlust till minst 5 pips bara under varje högre efterföljande högre svänglöpning som bildar. KORT ENTRY EXEMPEL: Den bifogade 4h USDJPY diagrammet visar korta affärer som kunde ha tagits och skulle ha varit mycket lönsamma med hjälp av denna strategi. (alla screeshots är klickbara) LONG ENTRY EXEMPEL: Bifogad är USDCAD dagligt diagram och möjliga handelsposter visas för att ge dig en visuell förståelse för hur man identifierar potentiell handel setup och ta dem. Här är en skärmdump av de branscher jag har tagit med hjälp av strategin ovan. Jag har provat 1 min tidsram, 5 min tidsram och 15 min men i slutet har det tenderat mer att använda större tidsramar som 4 timmars, 1 timmars 30 min tidsram så att jag inte håller fast vid datorn hela dagen. Bifogad är skärmdump för kontorshistoria av affärer som tagits i två delar, eftersom jag inte kan ta en fullständig skärmdump. Önskar er god hälsa. Myronn email: myronns (at) yahoo Avancerade Forex Strategier som faktiskt fungerar även för nybörjare Sluta vara din egen värsta fiende. Är du trött på att inte kunna generera konsekventa veckovisa resultat i Forex Testade allt men ingenting verkar fungera Tja, du är inte ensam Den goda nyheten är: du har (utan tvekan) hittat Best Forex Strategies hemsida som har alla avancerade strategier som du någonsin behöver Och vi kommer att leverera nya strategier direkt till din inkorg Registrera dig idag för att få en kraftfull 5-minuters skalningsstrategi som levereras direkt till din inkorgSteps Tradingstrategi, utvecklad av Richard Dennis och William Eckhardt. blev ett legendariskt handelssystem eftersom det blev ett initialt handelskapital på 5000 till 100 miljoner. Jag vet inte om dig men den här typen av avkastning är verkligen legendariska saker. Denna strategi är övervägande en trend efter strategi och en breakout-strategi. Det fungerar på teorin att trenden är din vän. Och så när det finns en breakout, kan kriterierna i strategin utlösas. Vi har testat den här strategin och tycker att den fungerar bra för både korta och långa affärer. Detta är en momentumstrategi som tror på att köpa högt och sälja högre. Turtle Trading Strategy är kraftfull eftersom det ger vinst och det kan ibland gå ganska länge. Detta är särskilt bra när du rider på en stor trend, eftersom du kommer att mjölka trenden hela vägen. Det utnyttjar en efterföljande stoppförlust för att minimera exponeringen. Förvänta dig inte ett högt vinstförhållande med Turtle Trading Strategy eftersom det inte är meningen att göra det. Det är tänkt att fånga och rida stora trender (hela vägen) så vad du kan förvänta dig är enorma stora vinnande affärer och flera små förlorande affärer längs vägen. Med den avancerade MT4-plattformen kan vi införa reglerna för sköldpaddshandel och komma med ett EA som följer Turtle Strategy-reglerna. Även om EA har testats igen och vi är stolta över att kunna presentera det här för dig, är det alltid vår högsta rekommendation att du testar det här på ett demokonto. Aldrig klokt att testa några nya strategier på riktiga pengar tills du är 100 bekväm. Om du inte kan hantera mer förlorande affärer än att vinna handel emotionellt, är Turtle Trading Strategy verkligen inte för dig. En vinnande handel kan täcka 10 förlorande affärer, det här är vad sköldpaddsstrategin bäst gör. Klicka på en av de sociala länkarna nedan för att låsa upp länken för nedladdning.

No comments:

Post a Comment